• verkoop@intr.nl
  • 088-0204000

Retouren

Regel jouw retourzending snel en gemakkelijk 

Er gaat wel eens wat mis. Dit geeft niets, we lossen het samen op. Je kunt jouw retourzending gemakkelijk inleveren bij een INTR. Point bij jou in de buurt óf we halen de goederen op. Om ervoor te zorgen dat jouw retourzending razendsnel wordt afgehandeld hanteren wij een aantal ‘spelregels’.


Hoe stuur ik mijn producten retour?

  1. Meld jouw retourzending binnen 30 dagen na levering door op onderstaande button te klikken.
    • Geef hierbij jouw gewenste ophaaldatum aan. (bij voorkeur de vaste leverdag)
    • Is een product beschadigd?
  2. Zorg ervoor dat jouw goederen klaar staan.
  3. Na beoordeling van jouw retouraanvraag ontvang je een retourdocument per e-mail.
  4. Plak dit retourdocument duidelijk zichtbaar op de producten. 
  5. Onze chauffeur haalt de goederen bij jou op. 
  6. Na ontvangst en controle van jouw goederen ontvang jij zo snel mogelijk een creditnota met verrekening van vracht- en handlingskosten.


Retourzending via een INTR. Point

1. Breng jouw retourzending naar een INTR. Point.
2. Meld jouw retourzending aan bij de vestigingsleider.
3. Na ontvangst van jouw goederen en goedkeuring ontvang jij zo snel mogelijk een creditnota met verrekening van handlingskosten.

Wat kost een retourzending?

1. Voor een retourzending berekenen wij €35,- vrachtkosten en 10% handlingskosten. 
2. Voor een retourzending via een INTR. Point berekenen wij 10% handlingskosten.

    Belangrijk om te weten

        • Binnen 30 dagen na levering online aanmelden.
        • Producten in de originele verpakking of verpakkingsfolie.
        • Retourdocument duidelijk zichtbaar op de producten of pallet.
        • Producten dienen onaangebroken, onbeschadigd en ongebruikt zijn.
        • Producten die speciaal besteld zijn of op maat gemaakt, kunnen niet worden geretourneerd.
        • Foto bij beschadigingen

        Heb je vragen? Neem dan contact met ons op via 088-0204000 of mail naar info@intr.nl.