RETOURPROCEDURE


DOELSTELLING

INTR. erkent het belang van een goede retourenservice. Deze service blijkt echter, naast een hoge kostenpost, ook de kans op klachten te vergroten. Het retourmateriaal dienen we na terugkomst wel weer opnieuw te kunnen uitleveren. Het materiaal komt vaak onvolledig, beschadigd of uit de verpakking retour.

Om de retourstroom beter te organiseren  wordt op de klantenpagina van de INTR. site de mogelijkheid geboden om de retourprocedure op te starten. De klant dient dit volledig in te vullen voordat de retourstroom verder kan gaan. Na ontvangst van de opdracht om de goederen retour te halen, controleert de Bidi of de retouropdracht voldoet aan alle voorwaarden om vervolgens de opdracht aan Van den Heuvel door te geven.

De tweede mogelijkheid is: afgifte op de vestiging. Bij een afgifte op de vestiging dient men de (kopie) factuur voorhanden te hebben (alternatief kan zijn dat de klant het wel eerst op internet invult, uitprint en meeneemt naar de vestiging zodat de retour sneller verloopt). Zolang niet 100% van de klanten in staat zijn om welke reden dan ook dit op de site te activeren en niet in de buurt van een vestiging zijn gehuisvest dient er een mogelijkheid te zijn om het via het huidige formulier de procedure op te starten.

ALGEMENE VOORWAARDEN

- Retour dient binnen 30 dagen na aankoop te zijn aangeboden.
- Verpakking moet ongeopend en onbeschadigd zijn, herbruikbaar en uit de lopende collectie.
- Retour dient deugdelijk verpakt voor retour te worden klaar gezet en verzonden.
- Bij binnenkomst in ons magazijn worden de retouren beoordeeld op herbruikbaarheid.

REDEN VOOR RETOUR
Fouten door INTR. (pickfout, fout advies, schade bij aanlevering). Deze retouren worden kosteloos retour gehaald.
Fout van of op verzoek van de klant. Hieraan zijn kosten verbonden.

RETOUREN DIE WORDEN GEACCEPTEERD ZIJN
- Fouten door INTR.
- Product uit de voorraad van INTR. / INTR. Point.
- Verzoek van de klant; zoals bij het annuleren van de order door de consument (hele commissie).

RETOUREN DIE NIET ACCEPTABEL ZIJN
- Uitlopende collectie of niet meer in de collectie.
- Beschadigde verpakking.
- Bestel items.
- Maatwerk zoals: binnenzonwering, rails, roedes, Emco matten en Coral.

WIJZE VAN RETOUR
• Afgifte bij de vestiging
Producten uit de INTR. Points kunnen na vertoon van de factuur zonder handelingskosten retour gegeven worden. 
Producten uit Asten die worden afgegeven in de INTR. Points. Kosten: € 10,00 bijdrage in de handelingskosten.

• Retour laten halen
Ophalen door Van den Heuvel op zakelijk adres, aanmelden via de binnendienst van INTR. Wanneer voldaan is aan de voorwaarden worden de goederen retour gehaald. Indien de retour niet voor rekening is van INTR., vragen wij een bijdrage in handelingskosten. Deze bijdrage is 15% van de goederenwaarde met een minimum van €35,00 en een maximum van €100,00.


DOWNLOAD HIER HET RETOURFORMULIER

Laden
Laden